تاکید سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر تصویب سریع قانون بودجه و برنامه هفتم توسعه

 | تاریخ ارسال: 1403/1/15 | 

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر تصویب سریع قانون بودجه سال جاری و همچنین تصویب برنامه هفتم توسعه از سوی مجلس شورای اسلامی به منظور قرار گرفتن افقی روشن در پیش روی سیاست‌ها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر علیرضا رهایی در دیدار نوروزی با کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه، تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز را تقارن مبارکی توصیف کرد و گفت: این تقارن فرصتی برای ما فراهم کرد تا ضمن اینکه بهار طبیعت در نوروز را ببینیم، بهار قرآن را نیز داشته باشیم و از برکات ماه مبارک رمضان هم بهره ببریم.
وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم سال جدید برای همه و دانشگاه صنعتی امیرکبیر سال خوبی باشد و با کمک و همکاری جمع  قدم‌های بزرگی برای پیشرفت علم و دانشگاه داشته باشیم. قطعا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به سابقه و جایگاه علمی خود در کشور شایستگی و پتانسیل پیشرفت را دارد و این امکان را به همه ما می دهد که با تلاش بیشتر زمینه یک تحول و توسعه را برای دانشگاه فراهم کنیم.
سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: قطعا بروز این تحول، توسعه و پیشرفت در دانشگاه با همکاری و همفکری همگانی محقق می شود همه باید تلاش و همفکری کنیم تا بتوانیم دانشگاه را به جایگاهی که شایسته است برسانیم.
رهایی در خصوص بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جاری نیز گفت: خوشبختانه توفقیات خوبی در حوزه بودجه کسب کردیم و تلاش‌های بسیاری در این حوزه صورت گرفت که در دو بخش می شود عنوان کرد ابتدا ترمیمی در بودجه سال ۱۴۰۲ به لحاظ محدودیت‌ها و کسری‌های زیادی که وجود داشت، صورت گرفت و گشایش زیادی  در این زمینه اتفاق افتاد.
سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در خصوص بودجه ۱۴۰۳ نیز تلاش‌هایی را انجام دادیم بخشی از این تلاش‌ها در سازمان برنامه و بودجه محقق شده است بخش دیگر نیز در مجلس شورای اسلامی باید مصوب شود.
رهایی در پایان تاکید کرد: متاسفانه مجلس سال گذشته موفق نشد قانون بودجه ۱۴۰۳ و قانون برنامه هفتم را تصویب کند امیدوارم با تصویب این دو قانون افقی پیش روی ما باز شود.
پیش از دیدار نوروزی، رئیس، معاونان، اساتید و کارکنان دانشگاه با حضور در مزار شهدای گمنام، با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ این شهدای عزیز ادای احترام کردند.

عکس‌ها را در ادامه ملاحظه نمائید: